הסרת איפור קבוע – היום הכל אפשרי

מאז ומתמיד הסרת איפור קבוע היה חלום שהרבה נשים חלמו עליו. היכולת להסיר משהו שבעצם הלכנו במודע לעשות אותו כשאנחנו יודעים שהוא בלתי הפיך, הפך להיות פנטזיה מתוקה.
יחד עם זאת, הטכנולוגיה החדשנית של היום מביאה אותנו להגשים לא מעט חלומות. וביניהם, גם חלומות כאלו שמעולם לא חשבנו שבעולם האסתטיקה והעיצוב יוכלו להיות חלק מחיינו. אם גם אתן חולמות על זה, מיד נספר לכן כיצד תוכלו להגשים את החלום.

הסרת איפור קבוע – גם את יכולה

איפור קבוע הוא למעשה ממש כמו קעקוע, אך ההבדל המהותי בין קעקועים לבין איפור קבוע הוא סוג הפיגמנטים בהם משתמשים.

השנים האחרונות הביאו עמן טרנד של קעקוע גבות, איפור קבוע ועוד.
יחד עם זאת, לא מעט נשים מוצאות את עצמן אחרי שנים מגלות שהאיפור הקבוע שהן עשו דהה.
שאותו קעקוע גבות נראה להן כבר פחות איכותי ממה שפעם, או פחות מושך. והיו רוצות להסירם.
כיום, הסרת איפור קבוע, הסרת קעקועים וגם הסרת קעקוע גבות הם בהחלט אופציות שאפשר לממש, באמצעות אסתטיקה איכותית חדשנית וטובה.

כשאתן בודקות, מבררות ומחפשות מידע על הסרת איפור קבוע חשוב לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים וכמובן התאמה אישית, כמו גם פגישת ייעוץ רלוונטית.

אחד מהפרמטרים העיקריים שחשוב לשים לב אליהם הוא איכות הקעקוע שנעשה, איכות הקעקוע תקבע האם יהיה קל להסירו, או שתצטרכו מספר סשנים לצורך הסרת האיפור הקבוע.

ישנן לפעמים סיטואציות בהן הגבות אינן סימטריות, ארוכות מדי או עבות מדי. סיטואציות אלו קורות בעיקר בשל טרנד זה או אחר בתחום האיפור הקבוע.
העובדה היא שאיפור קבוע הוא אופנה, ללא שום ספק.
אך ההקלה בידיעה היא שאת האופנה הזאת אפשר לשנות, ובמידה ואינך מרוצה או שאת כבר לא מרגישה שאת מתלהבת מאותו תהליך שעברת, הסרת איפור קבוע היא בהחלט אופציה עבורך. וכיום היא נעשית בשיטה קלה, עם מינימום כאב, ובחזרה מלאה לשגרה.

הסרת-איפור-קבוע-שתיים

הסרת איפור קבוע – מה הכי חשוב לדעת?

הדבר הכי חשוב שעליכן לעשות, ולא לוותר עליו הוא פגישת ייעוץ. פגישת הייעוץ תעניק לכן אינדיקציה אמיתית על איך אתן יכולת להשיג את מקסימום התוצאות שאתן רוצות מתהליך של הסרת איפור קבוע וישנם מקומות שגם יוכלו להעניק לכן אינדיקציה על איך תיראה התוצאה באמצעות הדמייה.

פגישת ייעוץ בכל תהליך אסתטי, מהמינורי ביותר ועד למאסיבי ביותר (כמו ניתוחים פלסטיים וכו') היא הפגישה החשובה ביותר בתהליך.
שם בעצם הצוות הרפואי או המקצועי גם אם אינו רפואי, מקבל אינדיקציה על הרקע הרפואי שלכם, על המצב הרפואי הנוכחי.
על הרגישויות, ההיסטוריה הרפואית של העור, ולמעשה, כל מה שאתם צריכים לדעת על התהליך, וכל מה שהצוות צריך לדעת עליכם.

הסרת איפור קבוע בלייזר היא פעולה שלוקחת זמן, ואת מספר הטיפולים מתאמים על סמך מספר פרמטרים הנקבעים בהתאמה אישית, ביניהם:

  • הסרה מלאה או חלקית

ישנן נשים המבקשות הסרה מלאה של האיפור, וישנן אלו המבקשות הסרה חלקית. הסיטואציה הזאת היא בהחלט מקובלת ומאפשרת שינוי האיפור גם ללא הסרה מלאה. חשוב לדעת במה אתם מעוניינות לפני הכל.

  • איכות הקעקוע

איכות הפיגמנטים שבהם המקעקעים או הצוות הקוסמטי שביצע את האיפור הקבוע בהחלט קובעת את כמות הסשנים שתצטרכו על מנת לבצע הסרת איפור קבוע ויש לקחת זאת חשבון.

  • סוג העור ומצבו

לגוון העור יש תפקיד מהותי בהסרת האיפור הקבוע, אם גוון העור הוא כהה לא פשוט לטפל בו. אם גוון העור הוא בהיר, קל יותר לבצע הסרת איפור קבוע.

  • סוג הלייזר

לרוב, כבר בטיפול הראשון של הסרת איפור קבוע בלייזר אפשר לראות תוצאות.
יחד עם זאת חשוב לדעת שמומלץ לתאם עד 10 מפגשים על מנת להשיג את הסרת האיפור המלא, או לפחות מרביתו וזאת בשל פיגמנטציה אינדיבידואלית של העור.

כמובן שגם פרמטרים אלו יש לתאם באמצעות פגישת ייעוץ אישית, בה מוודאים ואף בודקים את הפיגמנטציה המהותית של העור.
על מנת להתאים את כמות המפגשים הרלוונטית. הצוות הרפואי והמקצועי המיומן ידעו בדיוק כיצד לאבחן זאת על הצד הטוב ביותר.

הסרת איפור קבוע – שאלות ותשובות

  • מה קורה אם לאחר 10 מפגשים לא מקבלים את התוצאה הרצויה?

זוהי סיטואציה שלרוב אינה מתקיימת, אך אם בכל זאת הסיטואציה הזאת קרתה יש לשאול שאלה זאת כמובן במהלך האבחון האישי ופגישת הייעוץ.
כל מקום ונהליו, לבטח ישמח לבוא לקראת הלקוחות ולהעניק להם את השירות האיכותי ביותר, ולשביעות רצונם המלאה לתוצאות המקסימליות האפשריות.

  • איך לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר?

להמלצות, חוות דעת וביקורות יש את הכוח החזק ביותר. עליכם לבצע סקר איכותי ולוודא שאכן אתם מגיעים אל אנשי המקצוע המומחים והטובים ביותר.
הביטחון האישי שלכם הוא הדבר החשוב ביותר, ועל כן חשוב שתהיו בידיים הבטוחות והטובות ביותר בתחום.
אחרי הכל אתם מפקידים בידי אנשי המקצוע את גופכם, עורכם, והביטחון העצמי שלכם.

אם נהנת לקרוא, נשמח שתשתף את המידע:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נושאי המאמר
ליצירת קשר:
מאמרים קשורים:

הצהרת נגישות

אתר hasara מחויב להתאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם להוראות תקנה 35. האתר עומד בדרישות הוראות תקנה 35, התקן הישראלי תי 5568 המבוסס על מסמך

קרא עוד »