העלמת נימים ברגליים – כי אתם לא צריכים לסבול

כל אחד ואחת מאיתנו מביט על עצמו בכל בוקר במראה ומנסה להבין איך הוא יכול לשפר לעצמו את איכות החיים בין אם זה ברמה האסתטית, ובין אם זה ברמה הרפואית או ברמת איכות החיים. אסתטיקה ואיכות חיים לאחרונה נחשבים מאד קשורים אחד בשניה.

לכן כאשר אנחנו מביטים במראה ורואים שיש לנו, למשל, נימים ברגליים, אנחנו היינו רוצים לבצע טיפול העלמת נימים ברגליים שאינו פולשני מדי ולא מותיר אותנו עם צלקות או עגמת נפש. טיפולים אלו נפוצים מאד, ולא בכדי. בשנים האחרונות עולם האסתטיקה הביא עמו מגוון של אופציות טיפול שאינן ניתוחיות, ומאפשרות לכלל האוכלוסיה ליהנות מאסתטיקה ואיכות חיים ברמה גבוהה.

העלמת נימים ברגליים – אתם לא לבד

טיפולים הבאים לטפל בנושאים כמו העלמת נימים ברגליים הפכו מאד פופולריים בשנים האחרונות, בעיקר בשל העובדה שהמודעות לאסתטיקה עלתה בצורה מאד משמעותית. ולכן טיפולי הסרת נימים ואף טיפולי הסרת נגעי עור שהיו בעבר בלתי אפשריים הגשימו לא מעט חלומות להרבה גברים ונשים.

ממש כמו הסרת קעקועים שאנשים חלמו שנים שתהיה האופציה להסיר קעקוע שהם עשו, ונחשב כקבוע. כשהחדשנות והטכנולוגיה מגיעה גם אל עולם האסתטיקה, שום דבר לא יכול לעצור אותה והיא מאפשרת לקהל רב ליהנות מטיפולים איכותיים, ללא סיכונים בריאותיים משמעותיים ויכולת לחיות חיים איכותיים יותר.

הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לכך שאתם בוחרים צוות מקצועי, איכותי, ללא דופי בשירות ובמקצועיות וכמובן כזה שיש עליו המלצות וביקורות אותנטיות. אחרי הכל, אתם מפקידים בידי אנשי המקצוע את החשוב לכם ביותר, הגוף שלכם והביטחון העצמי שלכם.

העלמת נימים ברגליים – מה זה?

טיפולי העלמת נימים ברגליים הם טיפולים שבאים לטפל בתופעה של נימים ברגליים שהופכים להיות בולטים עם השנים וגורמים לתחושה לא טובה גם ברמה הפיזית, וגם ברמה האסתטית. בשלב מסוים, הנימים הופכים בולטים ונראים כמו חבלה.

המצב הזה עלול להוביל לסיטואציות שאין נעימות גם רפואיות וגם אסתיות ובליווי של בצקות, כאבים, דלקות וגם דימומים ופצעים במקרים חריפים מאד.

ישנם כאלו החווים את החוויה אך ורק באיזור הרגליים, וישנם אלו שחווים את החוויה הקשה הזאת גם באיזור הפנים. גם נימים בפנים הם ברי טיפול במגוון של שיטות טיפול אסתטיות.

חשוב שתזכרו שהיות וגוף האדם הוא דינמי, כל נושא התוצאות הוא אינדיבידואלי. מה שתראו אצל מטופלים אחרים כשתבקשו לראות תוצאות של 'לפני' ו'אחרי' הן לאו דווקא רלוונטיות אליכם. הטיפול תלוי מצב רפואי, תלוי היסטוריה רפואית ותלוי כמובן רגישויות וכיצד הגוף מתמודד עם הטיפול, ועם ההחלמה לאחריו.

פגישת ייעוץ אישית ומותאמת לפני תחילת התהליך תעשה פלאים עבורכם, תוכלו לעשות תיאום ציפיות, תוכלו לבדוק היטב האם אתם מתאימים לטיפול זה או אחר ובכלל האם יש לכם גם את הכימיה והחיבור הנכונים עם אנשי המקצוע שעמם אתם נפגשים. החשוב ביותר לדעת הוא שאפשר כיום לבצע העלמת נימים ברגליים עם מינימום כאב ועם החלמה מהירה וחזרה מיידית לשגרה.

מה הטכנולוגיה תורמת לתחום הזה?

אנחנו שומעים על טכנולוגיה חדשנית בתחום האסתטיקה, ולא לגמרי מבינים מה המשמעות. המשמעות היא שבעוד בעבר אפשר היה לפתור את הסיטואציות הללו באמצעות ניתוחים פולשניים שהיו משאירים עם צלקות, או עגמת נפש זו או אחרת. כיום הטיפולים האסתטיים מאפשרים למנוע סיטואציות אלו.

הטיפולים נחלקים לשני סוגים עיקריים מהם אפשר לבחור, והם מאפשרים נוחות מקסימלית וחיים איכותיים וטובים ללא תחושה אסתטית לא טובה, או בעיות בריאותיות המגיעות בעקבות נימים בולטים בין אם בפנים, ובין אם ברגליים.

העלמת-נימים-ברגליים

שני טיפולים עיקריים המטפלים בתופעת הנימים הבולטים

  • טיפול עם גלי רדיו

טיפול בגלי רדיו בא לטפל בוורידים שנמצאים בין הברך למפשעה, והטיפול נעשה כאשר מוחדר צנתר עם חתך מינורי ביותר אל איזור המפשעה ופולט גלי רדיו המכווצים את הווריד ואוטמים אותו. בתום הטיפול על המטופל לנוע מספר דקות כאשר הוא חבוש בתחבושת אלסטית.

  • טיפול באמצעות לייזר

טיפול באמצעות לייזר בא לטפל בוורידים המורחבים ובוורידים הקטנים והשטחיים הנקראים 'ורידי עכביש'. גם בסיום הטיפול הזה חובשים את האיזור המטופל בתחבושות אלסטיות, ומבקשים מהמטופל לנוע כמה דקות. הטיפול נמשך פחות משעה ולאחריו אפשר לחזור לשגרה במהירות ובקלות.

העלמת נימים ברגליים – שאלות ותשובות

  • האם יש תופעות לוואי לאחר הטיפולים?

תופעות הלוואי שעלולות להופיע הן כתמים חומים על העור שיעלמו בשלבים אלו ואחרים, בצקות ורגישות למגע. חשוב להדגיש כי יש אפשרות לקחת משככי כאבים, ובהנחיית הרופאים המטפלים גם תרופות שנוגדות דלקות.

  • כמה זמן האיזור צריך להישאר חבוש?

האיזורים המטופלים צריכים להישאר חבושים עד שלושה שבועות, אך כמובן שגם הנושא הזה מאד דינמי ויכול להשתנות בהתאם לכל מטופל ומטופלת, ועל פי הנחיות הרופאים המטפלים.

  • איך נדע שבחרנו את הצוות הטוב ביותר?

צוות מקצועי בכלל, ורפואי בפרט חייב לבחור אך ורק על ידי המלצות רלוונטיות, ביקורות וחוות דעת. כמובן שחשוב לתת גם לתחושות הבטן מקום, ולשוחח עם לקוחות קודמים ,לקוחות עבר ולבקש לראות תוצאות של לפני ואחרי.

אם נהנת לקרוא, נשמח שתשתף את המידע:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נושאי המאמר
ליצירת קשר:
מאמרים קשורים:

הצהרת נגישות

אתר hasara מחויב להתאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם להוראות תקנה 35. האתר עומד בדרישות הוראות תקנה 35, התקן הישראלי תי 5568 המבוסס על מסמך

קרא עוד »