הסרת כתמי שמש – כל מה שחשוב לדעת

הרבה אנשים סובלים מכתמי שמש על העור. כתמים אלו לרוב מופיעים על הצוואר ועל הפנים. וגם אם ניסיתם כבר את כל הקרמים האפשריים ואת כל סוגי הפילינג, אנחנו ממליצים לכם לא להתייאש.

ממש כמו הסרת קעקועים, הסרת כתמי שמש כיום אפשרית ובטיפולים איכותיים שאינם מצריכים מורכבות ספציפית. כל שעליכם לעשות זה לבחור את אנשי המקצוע הנכונים, ולהגיע אל המומחים האמיתיים בתחום.

הסרת כתמי שמש – אפשר להפסיק להתחבא

אנחנו יודעים שאתם רוצים להתחבא. אבל אין לכם באמת סיבה, עם החדשנות הטכנולוגית של היום שבאה לעולם האסתטיקה, אתם יכולים כבר לטפל באותם כתמי שמש בפנים כי כתמי פיגמנטציה כיום הם לא בעיה שאי אפשר לטפל בה.

העידן המודרני מציע כיום פתרונות אסתטיקה לכל חלק וחלק בגוף, וגם לאיזור הפנים והצוואר. אנחנו יודעים שהפנים שלכם הן החזית ועל כן, חשוב שגוון העור שלכם יהיה חלק, וללא כתמי שמש לבנים או פיגמנטציה.

תחום טיפוח העור הוא תחום שמתפתח מאד בשנים האחרונות ויחד עם הטכנולוגיה החלו להופיע גם טיפולים שבעבר היו בגדר חלום בלבד.

טיפולי הסרת נגעי עור שאינם מורכבים ומאפשרים שגרה מלאה לאחר הטיפול. הסרת קעקועים לעור חלק ונקי למעוניינים, ועוד מגוון של טיפולים לאסתטיקה איכותית שאינה מורכבת מדי.

הסרת כתמי שמש – זה כבר לא חלום

כיום טיפולי לייזר מאפשרים ביצוע הליך רפואי קל ונוח עבור הסרת כתמי שמש ופיגמנטציה בעור. ובכלל, מכשירי הלייזר כבר כמה שנים בתחום האסתטיקה והם מראים אחוזי הצלחה גבוהים ושביעות רצון קהל הלקוחות.

מעבר לכך שמדובר בטיפולים נוחים, לא מורכבים ומאפשרים מגוון של פתרונות. מדובר גם בתחום שהוא פשוט מתפתח ומתחדש מרגע לרגע ומתקופה לתקופה.

טיפולים אלו באים לטפל בהעלמת כתמים והפחתת הכתמים. מדובר למעשה בתהליך קוסמטי שבו הליך משפר את מראה העור ומסיר פיגמנטציה ומטפל בפגמים חמורים וגם קלים.

את הטיפולים הללו יכולים לעשות כולם ובכל גיל ומגדר. אך הדרך הכי טובה לעשות את הטיפולים על הצד הטוב ביותר, היא לבחור את הצוות המקצועי ביותר. וכאן חשוב לעשות

את הבירורים הטובים ביותר על מנת שתהיו מטופלים בידיים הטובות ביותר.

הסרת כתמי שמש

הסרת כתמי שמש – איך זה עובד?

כשאנחנו מדברים על טיפול כל כך מבוקש, חשוב גם לדעת איך הוא בעצם קורה. למעשה, הלייזר מחדש את תאי העור והתוצאה היא עור צעיר, בריא ונקי. ישנם טיפולים עבור הסרת נגעים של פיגמנטציה וישנם טיפולים המשלבים גם את תהליך המלא, והסרת הנגעים.

למעשה, עם הטכנולוגיה של היום, אתם יכולים ליהנות מטיפולים איכותיים שיפתרו לכם סיטואציות שאתם חולמים לפתור אותן כבר שנים רבות.

חשוב שתדעו שהטיפול לא מונע תהליך הזדקנות טבעי, אך הוא כן מחזיק מעמד לשנים ארוכות. היות וגוף האדם הוא אינדיבידואלי גם טיפולים אלו חשוב להתאים באופן אישי.

לכן חשובה מאד פגישת הייעוץ בה תבצעו תיאום ציפיות, תבחנו רקע רפואי, אוח חיים וכמובן את סוג העור. ישנם מטופלים שרואים תוצאות מיידיות, וישנם מטופלים שרואים תוצאות רק לאחר תקופת זמן. לרוב, התהליך משתפר ומשתפר עד שנה לאחר סיומו.

בסיום התהליך, העור עלול להיות אדמומי, מעט נפוח ובעל תחושה של עקצוץ או מעט גרד. תופעות אלו אמורות להתרחש כמה ימים לאחר סיום התהליך ועל מנת למקסם את תוצאות הטיפול, הקשיבו היטב להנחיות הצוות המקצועי.

למה הסרת כתמי שמש הוא תהליך שכדאי לכם לעשות אותו

גם אם תחוו תופעות לוואי, שמן הסתם כל אחד ואחת יכולים לחוות בשל העובדה שכולנו בני אדם, התהליך עדיין משתלם. העור חווה תהליך הזדקנות טבעי, ולכן, הוא גם עלול לפתח פיגמנטציה המגיעה אלינו בשל הזדקנות, הרגלי תזונה שונים, אלכוהול, עישון סיגריות ועוד.

אי אפשר לעצור כמובן את תהליך ההזדקנות, אבל אם תשנו את אורח החיים שלכם יחד בשילוב הטיפולים, תוכלו לגרום לחיים שלכם להפוך לאיכותיים יותר.

את הטיפול תוכלו לעשות ולחזור עליו אחת למספר שנים, זאת כדי לשמר את התוצאות. תוכלו כמובן להתייעץ עם הצוות המקצועי ולקבל הנחיות המותאמות לכם אישית.

הדבר החשוב ביותר להבין הוא, שאפשר, מומלץ ובהחלט כדאי ומשתלם לבצע הסרת כתמי שמש ולטפל בפיגמנטציה. הטכנולוגיה חדשנית, איכותית ומשתפרת מיום ליום. ואנשי המקצוע בתחום נהדרים ומקצועיים. כמובן שבבחירתם, יש לבצע בחירה מושכלת. את הטיפולים יש לעבור אצל מומחים מקצועיים וברמה גבוהה להם יש מוניטין טוב, ועדויות לכך שהם מטפלים באיכות בסיטואציות אלו.

הסרת כתמי שמש – שאלות ותשובות

  • האם תהליך ההחלמה מסובך?

מסובך זה עניין אישי ומשתנה. כל אדם מגיב אחרת לטיפול. בזמן ההחלמה הכתמים עלולים להיראות או בהירים, דהויים או כהים. לרוב השינויים נראים בין חודש לחודש וחצי לאחר עיבוד הפיגמנט והתוצאות משתפרות מיום ליום, במהלך שנה שלמה לאחר סיום התהליך.

  • איך יודעים אם אנחנו מתאימים לטיפול הסרת פיגמנטציה?

לפי כל טיפול אסתטי מומלץ לקיים פגישות ייעוץ מקצועיות וזאת על מנת לבצע תיאום ציפיות ולאבחן האם אתם אכן מתאימים לתהליך. תעברו על רקע רפואי, תישאלו לתוצאות הרצויות ותוכלו גם להפיג חששות ופחדים.

אם נהנת לקרוא, נשמח שתשתף את המידע:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נושאי המאמר
ליצירת קשר:
מאמרים קשורים:

הצהרת נגישות

אתר hasara מחויב להתאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם להוראות תקנה 35. האתר עומד בדרישות הוראות תקנה 35, התקן הישראלי תי 5568 המבוסס על מסמך

קרא עוד »