הסרת קעקוע גבות

הסרת קעקוע גבות – כי הכל אפשר לשנות

לא אחת אנחנו שומעים על קעקוע בגבות ותוהים במה מדובר, ולמעשה, למה קעקוע גבות משפר את איכות החיים. ככלל, כל מה שאנחנו עושים למען עצמנו משפר את איכות החיים.

כך שבין אם זה איפור קבוע, קעקוע בגבות או כל דבר בסגנון אנחנו יכולים לעשות. יחד עם זאת, לפעמים אנחנו עושים דברים שבגיל מסוים נראים לנו מתאימים, ואז בגיל מאוחר יותר נראים לנו פחות מתאימים.

ולכן, הסרת קעקוע גבות יכול בהחלט להיות אופציה וכיום, הסרה זו היא אופציה רלוונטית וחדשנית המאפשרת לנו לחזור לחיים שגרתיים, מעניינים ונוחים.

הסרת קעקוע גבות – כי מותר לכם להרגיש הכי טוב גם מבפנים, וגם מבחוץ

ללא שם ספק, גבות מסודרות, אסתטיות ונעימות למראה מעניקות תחושה טובה וביטחון עצמי גבוה. הפנים הם כרטיס הביקור שלנו, החזית שלנו. ולא רק הבעות הפנים שלנו מאפשרות לנו להעביר מסר, אלא גם מראה הפנים ברמה האסתטית.

לכן, גבות שאינן אסתטיות או אינן מטופחות דיו, יכולות להשפיע על התחום הזה ברמה מאד משמעותית. עיצוב הגבה באמצעות קעקוע גבות הוא אופציה שהפכה לטרנד סוחף בשנים האחרונות. לא מעט נשים בחרו באופציה זו, בעיקר כדי לא למצוא עצמן אחת לחודש ניגשות לקוסמטיקאית על מנת לסדר את הגבות.

יחד עם זאת, לא מעט נשים מצאו את עצמן לאחר שנים איפור קבוע, עם קעקוע דהוי, ששינה את הפיגמנט שלו והאופציה של הסרת איפור קבוע בלייזר או הסרת איפור קבוע באופן כללי מאד מתאימה להן.

החדשנות הטכנולוגית שהגיעה גם אל עולם האסתטיקה מאפשרת לנו ליהנות מטיפולים כמו הסרת צלקות או הסרת קעקועים שבעבר כמעט ולא היה אפשרי לחלום עליהם. בעבר כל מי שביצע פעולות אלו, ידע שהן לכל החיים, והוא יאלץ להתמודד עם ההחלטות וההשלכות האסתטיות.

הסרת קעקוע גבות

 הסרת קעקוע גבות – מאיפה מתחילים?

אם אינך קוסמטיקאית, סביר מאד להניח שאינך יודעת מהיכן מתחילים תהליך של הסרת קעקוע גבות. וגם, לא בטוח שתצליחי להגיע לתוצאה המושלמת עליה את חולמת כבר זמן רב, מהרגע שגילית את הפיגמנט הדהוי בגבות.

קעקועים אלו, כמו כל קעקוע דוהים עם הזמן ואף יכולים לגרום לשינוי ההבעות בפנים. וגם, לפעמים פשוט לא מתחשק לנו להמשיך איתם, וזה גם בסדר.

בדיוק לשם כך קיימת הטכנולוגיה האיכותית שאינה משלבת פולשנות ומאפשרת לנו הסרת קעקוע גבות באופן קל, שגם מאפשר לנו לחזור לשגרה מלאה ואיכותית עוד לאחר הטיפול.

הצעד הראשון הוא לחפש צוות איכותי ומיומן לצורך הפעולה. על איכות ומקצועיות הצוות אין לוותר. כמו שאנחנו לא מוותרים על שום דבר שקשור למוצרים שאנחנו רוכשים ברמת האיכות והמקצועיות, גם כאשר מדובר בידיים מיומנות שמטפלות בנו אסור לנו לוותר.

איכות הסרת הקעקוע מתאפיינת גם בפיגמנטים השתמש המקעקע, לכן, חשוב לקיים פגישת ייעוץ איכותית בה אפשר לבחון את קעקוע הגבות ובכך גם להתאים את מספר הטיפולים ברמה האינדיבידואלית.

כך תוכלו לדעת פחות או יותר כמה טיפולים צריך לצורך ההסרה, כמו גם, יהיה לכם קל יותר לדעת מה קורה במהלך הטיפולים.

איפור קבוע מודגש ניתן להסיר אך ורק בתהליך של הסרה מלאה. על כן, חשוב שתדעו במה אתם מעוניינים. אם אתם מעוניינים בהסרה מלאה ,או אם אתם מעוניינים בתהליך שהוא בפחות הדגשה.

יש לוודא את איכות הפיגמנטים בגבות וגם סביב העיניים. כך תוכלו לקבל את השיטה הטובה ביותר עבורכם להסרה. אם הפיגמנטים חזקים יש להתאים שיטה מאד ספציפית לשם הסרת קעקוע גבות מודגש.

אינדיקציה מאד משמעותית היא סוג העור. עור עם גוון כהה יקשה על הסרה מלאה, לעומת עור עם גוון בהיר שיקל על הסרה מלאה. לאיפור קבוע יש נטיה באופן כללי לדהות ולהיות פחות חד, כך שעם טיפולים בלייזר תראו כבר בטיפול הראשון תוצאות.

עם מכשור טכנולוגי ואיכותי יהיה קל יותר לבצע הסרת קעקוע גבות והסרת איפור קבוע. כל שעליכם לעשות הוא כעת למצוא את הצוות הטוב ביותר על מנת שזה יוכל להביא אתכם לתוצאות המקסימליות עליהן אתם חולמים.

מציאת אנשי מקצוע וצוות מיומן אפשר למצוא באמצעות המלצות חמות, בדיקת סקר שוק שלכם וכמובן חוות דעת. יש לוודא שאכן כל אלו הם אותנטיים. שימו לב לשיחות עם לקוחות קודמים, לקוחות הווה ובכלל. חשוב כן לוודא את כל הפרטים שאתם רק יכולים על מנת שתרגישו שאתם בידיים הטובות ביותר.

הסרת קעקוע גבות – שאלות ותשובות

  • הסרת איפור קבוע משאיר צלקת?

טיפולי הסרת קעקוע גבות לא משאירים צלקות. אם במידה ואכן קרה דבר כזה, ישנם כיום טיפולים של הסרת צלקות שמאפשרים חזרה מהירה ונוחה לשגרה, וללא תהליכים פולשניים כלל.

  • למה צריך יותר מטיפול אחד?

היות ועניין הפיגמנטים הוא מאד משמעותי כאן בתהליך, חשוב לדעת כי טיפול אחד לא יסיר באופן מלא קעקוע גבות וגם לא איפור קבוע. אלו הם קעקועים לכל דבר, אך תהליך הטיפול שלהם הוא שונה.

אם נהנת לקרוא, נשמח שתשתף את המידע:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נושאי המאמר
ליצירת קשר:
מאמרים קשורים:

הצהרת נגישות

אתר hasara מחויב להתאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם להוראות תקנה 35. האתר עומד בדרישות הוראות תקנה 35, התקן הישראלי תי 5568 המבוסס על מסמך

קרא עוד »