טיפול בפיגמנטציה בפנים – היום יש פתרונות להכל

עולם האסתטיקה עבר בשנים האחרונות מהפך משמעותי שבו לא מעט מהתחומים השייכים לאנטיאייג'ינג עוברים תהליך חדשני וטכנולוגי המאפשרים טיפולים איכותיים שאינם ניתוחיים. ובכך, הם משפרים באופן משמעותי את איכות החיים של המטופלים.
טיפול בפיגמנטציה בפנים, כמו הסרת קעקועים, כיום הפך להיות טיפול מאד מבוקש, נוח מאד ומעניק חיים קלים ונוחים יותר למטופלים שיכולים לחזור לשגרה מלאה בתום הטיפולים.
היכן עושים את הטיפול, איך בוחרים את הצוות המקצועי ומהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? מיד תגלו.

טיפול בפיגמנטציה בפנים – כי מותר לכם ליהנות מהחיים

הסברה הגורפת בה אנחנו אוהבים את עצמנו כמו שאנחנו היא מאד נכונה, אבל מותר ואף רצוי שנתקן בעצמנו דברים שמרגיש לנו שהם לא תקינים או כאלו שגורמים לנו קצת פחות לחייך כשאנחנו מסתכלים במראה.

כיום ישנו מגוון אדיר של טיפולים אסתטיים נוחים ופשוטים שמגשימים לא מעט חלומות לגברים ונשים. החל מטיפולי הסרת קעקועים שבעבר היו חלום שלא היה ניתן להגשימו, ועד לטיפולי הסרת פיגמנטציה בפנים ללא בעיות של חזרה לשגרה לאחריהם.

ישנו מגוון טיפולים נרחב בעולם האסתטי והם זמינים לצורך העלמת פיגמנטציה, הפחתת הפיגמנטציה וטיפול באותם כתמי פיגמנטציה עם תוצאות ארוכות טווח.

עם הטיפולים הללו, והחדשנות הטכנולוגית תוכלו להסתכל שוב במראה וליהנות ממה שאתם רואים, כי מותר לכם.

פיגמנטציה בפנים

טיפול בפיגמנטציה בפנים – מהם סוגי הטיפולים הקיימים?

כיום ניתן לקבל מגוון של טיפולים, כאשר הם מחולקים לשלושה חלקים. ישנם טיפולי פיגמנטציה הורמונלית, ישנם טיפולים בכתמי שמש וישנם טיפולים בכתמי גיל. רוב המטופלים יודעים, בין אם במהלך הטיפולים ובין אם לא, חשוב לפתח שגרת טיפוח קפדנית עם מוצרים איכותיים וטיפולים ממוקדי מטרה.

מוצרים איכותיים זה נהדר, יחד עם זאת, חשוב לשלב את שגרת הטיפוח ואת המוצרים האיכותיים עם טיפולים מתאימים.

אם אובחנתם עם פיגמנטציה סבוכה או שהגדירו אותה כקשה לטיפול, חשוב שתדעו שישנן מרפאות אסתטיקה משוכללות המאפשרות טיפול גם במקרים מורכבים או סבוכים.

כאשר יש צוות מקצועי איכותי ובו אנשים המתמחים בטיפולים אלו, קל לטפל בכל סיטואציה ובשילוב של מכשור מתקדם וחדשני ללא שום ספק תקבלו את מעטפת הטיפולים הטובה ביותר.

טיפול בפיגמנטציה מתחיל בפגישת ייעוץ אישית בה מבצעים התאמה אינדיבידואלית בהתאם לרקע הרפואי שלכם.
בין אם יוחלט על הסרת פיגמנטציה בלייזר או באמצעות טיפול אחר ההתאמה של תכנית הטיפול האישית היא מה שתעניק לכם טיפול איכותי שיביא לכם את התוצאות המקסימליות ועם אפס עגמת נפש, וחזרה לשגרה איכותית.

בפגישת הייעוץ דנים בהתאמת ציפיות, מסבירים את מהלכי הטיפול. פוגשים בתמונות של לפני ואחרי, דנים על ההחלמה, על הרקע הרפואי ההיסטורי ועל מה הטיפול יכול לעשות למענכם. אם נמצא שאתם מתאימים לטיפול, הצוות המקצועי ימשיך לטפל בכם בהתאמה מלאה לטיפולים שנקבעו לכם.

טיפולי פיגמנטציה – הנה מה שקורה שם

השלב הראשון בטיפולי הפיגמנטציה הוא השלב שבו הרופאים מחטאים את איזור הטיפול ומכינים אותו לתהליך עצמו. זה הרגע שבו אתם מתבקשים לחבוש משקפי מגן, שגם עמם, תראו הבזקי אור מדי פעם.

המטפל או המטפלת מרכיבים את משקפי המגן שלהם ובכל שלב, המטפל או המטפלת גם מעדכנים אתכם מה הולך לקרות בשלבים הבאים של הטיפול.

טיפולי פיגמנטציה יכולים להימשך עשרים דקות, ואולי קצת יותר. גם מן הסתם הנושא הזה אינדיבידואלי ותלוי מטופל או מטופלת. מכשיר הלייזר הוא ללא כאב, אך הוא עלול לגרום לכם להרגיש מעט אי נוחות, ותופעות הלוואי מהטיפול אינן מוגזמות.

יכול מאד להיות שתרגישו נפיחות קלילה באיזור הטיפול או אפילו אדמומיות. אך תופעות אלו יכולות לחלוף לאחר הטיפולים, ואפשר גם לפתור אותן במהירות באמצעי טיפוח בהמלצת הצוות המטפלת.

במידה ואתם מבצעים טיפולי פיגמנטציה בשפם, מכשיר הלייזר יעניק לכם טיפול אפקטיבי באמצעות אנרגיית חום המפחיתה את הפיגמנטציה במיקום המדויק. לרוב, לוקח מספר מפגשים על מנת שהטיפול יסייע. מכשירי הלייזר המתקדמים מאפשרים תוצאות איכותיות והתאמה ייחודית לטיפול בפיגמנטציה.

אם אנחנו מדברים על פיגמנטציה חמורה הגורמת לכתמים חומים או אפורים ומשנה את צבע העור לחלוטין חשוב לדעת שזה גם מצב שאפשר לטפל בו. פיגמנטציה חמורה יכולה להופיע על הלחיים, השפה העליונה, על הסנטר ואף על המצח.
אפשר כיום לקבל טיפול בפיגמנטציה בפנים גם כאשר היא מגיעה לרמות גבוהות ובעייתיות ברמה האסתטית.

טיפול פיגמנטציה בפנים – שאלות ותשובות

  • מה מומלץ לוודא לפני שמתחילים?

זה ידוע שפיגמנטציה היא בעיה נפוצה שקיימת אצל הרבה אנשים, לא משנה מה המגדר, או הגיל. חשוב להבין האם הטיפולים מתאימים לכם ברמה האישית ומותאמים למגדר שלכם ולגילכם, ובהתאם לרקע הרפואי שלכם.

  • כמה מפגשים צריך על מנת לסיים טיפול פיגמנטציה?

כמות המפגשים תלויה כמובן במצב הבריאותי של המטופל או המטופלת. ישנם טיפולי פיגמנטציה הדורשים כמה טיפולים מרובים, וישנם כאלו שאפשר לסיים בשלושה או ארבעה טיפולים.

  • האם אפשר לטפל בפיגמנטציה באופן טבעי?

אין באמת ראיות מדעיות המעדכנות שטיפול טבעי בפיגמנטציה מביא תוצאות אפקטיביות, למרות מספר השיטות הקיים. ועל פי תוצאות ארוכות טווח שמעידים מטופלים, טיפול טבעי פחות אפקטיבי.

אם נהנת לקרוא, נשמח שתשתף את המידע:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נושאי המאמר
ליצירת קשר:
מאמרים קשורים:

הצהרת נגישות

אתר hasara מחויב להתאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם להוראות תקנה 35. האתר עומד בדרישות הוראות תקנה 35, התקן הישראלי תי 5568 המבוסס על מסמך

קרא עוד »