הסרת נגעי עור – אפשר לשפר את איכות החיים

אנחנו מרגישים אותם בכל מקום בגוף. הנוכחות שלהם קיימת גם במקומות שרואים אותם, וגם במקומות שפחות ואנחנו מרגישים וחושבים שהם נמצאים אך אצלנו, אבל זה ממש לא נכון. נגעים בעור קיימים אצל רוב האוכלוסיה. בעבר, היה מאד קשה לטפל בהם כי הטיפולים היו פולשניים ואף ניתוחיים המקשים על החזרה לשגרה. כיום, ישנם טיפולי הסרת נגעי עור שקל לעבור אותם, וליהנות מהם ללא סיבוכים או אי נוחות.

הסרת נגעי עור – זו לגמרי זכותכם 

ללא שום ספק, נולדנו יפים, כל אחד בדרכו ובדרכה. יחד עם זאת, לפעמים החיים מביאים לנו לא מעט רגעים שבהם אנחנו נאלצים להתמודד עם נגעים בעור או אפילו קעקועים שעשינו שאנחנו מתחרטים עליהם.

הטכנולוגיה החדשנית הגיעה גם אל עולם האסתטיקה ומאפשרת הגשמת חלומות וטיפולים שבעבר נחשבו אולי למטרה שאפשר רק לחלום עליה. החל מטיפולי הסרת קעקועים ועד לטיפולי הסרת צלקות בלייזר ועוד. כל אלו, שבעבר נחשבו לטיפולים שיכול היה להיות בלתי אפשרי לבצע, כיום מגשימים לכל כך הרבה אנשים.

נגעי עור בעבר אופיינו בתור תופעה שאפשר לטפל בה רק באמצעות ניתוח. אך כיום הדבר השתדרג מאד והשתכלל ואפשר לטפל בנגעים ברמה אסתטית נוחה וללא שום בעיה עם חזרה לשגרה לאחר מכן. הנגעים הללו מגיעים בשל מגוון של סיבות, ואצל אנשים ברמת בריאות מסוימת גם עלולים להתפתח לגידולים ממאירים.

הסרת נגעי עור יכולה להגיע בשל מגוון סיבות רפואיות היות ואלו יכולים גם לפגוע באיכות החיים לא רק ברמה האסתטית, אלא ברמת היומיום ובתפקוד היומי כאשר נגעי העור מפריעים בפעולות בסיסיות כמו לבוש, שיזוף ועוד.

את ההחלטה על הסרת נגעי עור מקבלים כאשר הרופאים לוקחים דגימה מהנגעים, ובמעבדה בודקים האם יש צורך להסיר בשל מצב רפואי או אסתטי. כך או כך, חייב לדעת מהי סיבת ההסרה.

נגעים-בעור

הסרת נגעי עור – כך זה קורה בפועל

הסרה של נגעים מתבצעת או בדרך הקלאסית של פעם, בהתערבות כירורגית והרדמה מקומית של סכין מנתחים ותפרים. או למעשה, בגילוח נגעים וצריבה במחט חשמלית.

השיטה החדשנית יותר היא צריבת הנגעים בלייזר. ממש כמו בטיפול הסרת צלקות בלייזר, גם כאן אפשר להקפיא את הנגעים עם חנקן נוזלי או אמצעים כימיים אחרים.

את השיטה הרלוונטית לכם אפשר להתאים באופן אישית רק לאחר שמוודאים אם הנגעים הם בעיה אסתטית בלבד, או בעיה רפואית. את השיטה קובעים גם בהתאמה לסוג העור, להיסטוריה הרפואית הכללית וההיסטוריה הרפואית הספציפית של העור.

לא מדובר בהליכים מורכבים מדי, מקבלים את הליך הסרת הנגעים מהרופאים המטפלים, ואם מדובר בכל זאת בשיטות הקלאסיות הכירורגיות כדאי להפסיק ליטול תרופות שנוגדות קרישה כ10 ימים לפני קיום התהליך. בנוסף, אין לשזף את האיזור בשמש כשבועיים לפני שמסירים את הנגעים, ואף יש לגלח את האיזור לקראת הזמן שבו מקיימים את התהליך.

לאחר הסרת הנגעים חל איסור להרטיב את איזור ההסרה ליום שלם, ואף לא לחשוב את המקום לשמש בצורה ישירה לכמה חודשים. יש רופאים שמבקשים שלא לחשוף את המקום לאור השמש מעל שנה. אך כמובן, כאן זה כבר בהתאמה מאד אישית. כמו כן, הקפידו למרוח את המשחות המתאימות שהוקצו לכם על ידי הצוות הרפואי והקשיבו להנחיות.

בחירה נכונה של צוות מקצועי תהפוך את התהליך למושלם

ממש כפי שאנחנו בוחרים את רופא הכי טוב או המנתח הכי טוב גם בטיפולים אסתטיים חשוב שנדע לבחור את הצוות האיכותי ביותר. העובדה שמדובר בטיפולים אסתטיים לא הופכת את זה שהתוצאות לא צריכות להיות מושלמות, או לפחות, בהתאמה האישית הכי מתאימה לנו.

הסרת נגעי עור הוא הליך רפואי לכל דבר, גם אם הוא הוגדר אצלכם באופן ספציפי כאסתטי. ולכן, חשוב לבדוק מי הצוות שמבצע את התהליך.

כשאתם בוחרים צוות מקצועי, או רופא, דאגו לבקש המלצות רלוונטיות מאנשים שאתם סומכים עליהם. דאגו לכך שיהיו בידיכם חוות דעת אותנטיות, ושימו לב גם לביקורות ולנקודות שמציינים בביקורות.

אל תהססו לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים, לקוחות עבר וגם לבקש לראות תמונות של לפני ואחרי. וודאו אם לאחר הניתוח אמורות להישאר לכם צלקות, ואם כן, וודאו גם כיצד אתם יכולים לטפל בהן ברמה מקצועית על מנת להסירן.

הסרת נגעי עור – שאלות ותשובות

  • האם הסרת נגעים באמת משפיעה על איכות החיים?

כשאנחנו משפרים בעצמנו תופעות שנראות לנו בעייתיות ברמה האסתטית, זה הופך את החיים שלנו לטובים יותר. זה לא באמת משנה מה הסביבה אומרת לנו, זה משנה מה אנחנו מרגישים מבפנים, ומבחוץ. שיפור איכות החיים ברמה האסתטית לא פוגמת בנו, אלא רק גורמת לתחושה טובה יותר.

  • האם יש סיכונים בתהליך?

בכל תהליך זה או אחר יש סיכונים. תהליך של הסרת נגעי עור עלול להוביל לצלקות שעלולות להישאר באיזור העור בו ישנם נגעי עור. ישנם טיפולים להסרת הצלקות שאפשר לבצע לאחר הטיפולים, או זמן מה לאחר הטיפולים. וישנן גם משחות שיכולות לסייע בהעלמת הצלקות.

אם נהנת לקרוא, נשמח שתשתף את המידע:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נושאי המאמר
ליצירת קשר:
מאמרים קשורים:

הצהרת נגישות

אתר hasara מחויב להתאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם להוראות תקנה 35. האתר עומד בדרישות הוראות תקנה 35, התקן הישראלי תי 5568 המבוסס על מסמך

קרא עוד »