הסרת איפור קבוע בלייזר – טיפולים אסתטיים איכותיים ומהירים

הסרת איפור קבוע בלייזר היה חלום שלא מעט אנשים חלמו עליו. האפשרות להסיר פעולה שבעבר נחשבה לתמידית וקבועה על העור, היתה חלום שלא היה אפשר להגשימו לאור טיפולים שלא צלחו. יחד עם זאת, הטכנולוגיה החדשנית הביאה עמה הגשמת חלומות שהיו אך ורק פנטזיה. עולם האסתטיקה עבר מהפכה מודרנית שמקלה על נשים, ועל גברים. ולמעשה, על כל מי שתכנן הסרת קעקועים, להסיר איפור קבוע או בכלל להסיר נגעים וצלקות.

הסרת איפור קבוע בלייזר – מאיפה מתחילים?

טרנד איפור קבוע הגיע לעולם לפני מספר שנים, ומסרב לעזוב, ובצדק. הוא מציע פתרון איכותי מאד למי שלא מעוניינת להתעסק באיפור באופן אינטנסיבי, ומאפשר לנו ליהנות ממגוון של אופציות שונות לטיפוח הפנים. יחד עם זאת, הוא גם עלול לדהות עם השנים ולכן הסרת איפור קבוע הוא חלום שמתגשם להרבה מאד נשים.

האיפור הקבוע הוא בעצם קעקוע, אבל ההבדל בין הקעקוע לבין האיפור הוא סוג הפיגמנטים בו משתמשים. השנים האחרונות הביאו עמן פיגמנטים שונים לשימוש באיפור קבוע ואלו נוטים לדהות עם השנים. כיום, במקום להסתובב עם איפור קבוע דהוי אפשר לבצע הסרת איפור קבוע בין אם הסרת איפור קבוע בלייזר ובין אם לא בלייזר.

כאשר אתן בודקות, מחפשות מידע ומבררות על הסרת קעקוע גבות או הסרת צלקות או כל טיפול דומה לכך, אל תוותרו על פגישת הייעוץ. פגישת הייעוץ היא החלק הכי חשוב בכל התהליך, בפגישת הייעוץ יבחנו את האיפור הקבוע, יקבעו האם יש צורך לבצע הסרה מלאה או חלקית. יבדקו האם קל להסיר את האיפור, ואת מספר הסשנים.

ישנן פעמים בהן כמות הסשנים משתנה תוך כדי תנועה, אך הסיטואציות האלו כמובן מאד אינדיבידואליות. ישנה הקלה שאפשר לבצע הסרת איפור קבוע בלייזר מהסיבה הפשוטה, ממש כמו הסרת קעקועים אנחנו מרגישים הקלה כשאנחנו יודעים שפעולה שעשינו היא לא לצמיתות.

החדשנות בעולם האסתטיקה מאפשרת לנו כיום לחזור לשגרה בזכות הטיפולים המהירים והקלים, ובמינימום כאב.

הסרת איפור קבוע בלייזר

הסרת איפור קבוע בלייזר – מה קורה בפגישת הייעוץ?

פגישת הייעוץ מאפשרת לכם לקבל את מקסימום התוצאות מהטיפולים היות ושם אתן באמת מבינות מה אתן צריכות, וכמה טיפולים אפשר להתאים לכן. זאת כמובן בהתאם להיסטוריה הרפואית שלכן, סוג העור, וסוג הפיגמנטים שבהם השתמשו בזמן יצירת אותו איפור קבוע.

כמו בכל הליך אסתטי זה או אחר, הסרת איפור קבוע מאפשרת לכן להכיר את הצוות הרפואי, ולצוות הרפואי להכיר אתכן. רגישויות, היסטוריה רפואית. תהליכים שונים ורפואיים שעברתן או שהעור שלכן עבר ועוד.

מעבר לשיחה טובה על כוס קפה, תוכלו ליהנות מההיכרות האישית עם הצוות הרפואי, ועם הרופאים וכמובן שחשוב כן ליצור את הקשרים האישיים הללו שתורמים מאד ליחסים, לכימיה, ולתחושה הטובה.

לכימיה יש תפקיד מאד חשוב בתהליך הזה, כי אחרי הכל אתם הולכים כן לבלות תקופה מסוימת עם הצוות המטפל, וחשוב שיהיה לכם חיבור עמוק ולבבי.

הסרת האיפור הקבוע היא פעולה מתמשכת שאי אפשר לסכם בסשן אחד. ועל כן, את מספר הסשנים יתאימו לכם על סמך כמה פרמטרים רלוונטיים:

  • האם הסרה חלקית של האיפור הקבוע, או הסרה מלאה

ישנן מטופלות המבקשות הסרה מלאה, וישנן מטופלות המבקשות הסרה חלקית. זוהי בהחלט בקשה לגיטימית לכאן או לכאן, וחשוב לציין אותה.

  • איכות הפיגמנטים

האיכות של הפיגמנטים שבהם המקעקע משתמש או הצוותים הקוסמטיים שיבצעו את האיפור הקבוע קובעים את כמות הסשנים שיש צורך לבצע לצורך הסרת האיפור הקבוע.

  • סוג העור והמצב שלו

גוון העור, סוג העור והמצב הרפואי שלו בזמן שאתם מבצעים הסרת איפור קבוע בלייזר מאד קובע את קושי התהליך.

  • סוג הלייזר בטיפול

את התוצאות אפשר כבר בטיפול הראשון של הלייזר לראות במרבית הטיפולים. כמובן שגם זה עניין מאד אישי לכל מטופלת ומטופלת. אך זה גם קשור לעומק הגל, וסוג הלייזר שנקבע.

את כל הפרמטרים הללו יש לתאם מראש בפגישת הייעוץ האישית, ועל כן מומלץ שלא לוותר עליה. כך תתאימו את כמות המפגשים, את סוג הטיפול, סוג הלייזר וכמובן תוכלו לעמוד על תוצאות הטיפול של לפני, אחרי, ועל הסיכונים כמובן. המטרה היא אחרי הכל שתגיעו אל הטיפול כמה שיותר רגועים ובטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר שרק ניתן.

הסרת איפור קבוע בלייזר – שאלות ותשובות

  • מה קורה אם לאחר סיום כל הטיפולים עדיין אין תוצאות?

בדרך כלל זה לא קורה. כמעט ולא קורה שמסתיימים כל הטיפולים ולא רואים תוצאות. יחד עם זאת, אם אכן קרתה הסיטואציה הזאת דאגו לשקף זאת לצוות המטפל, ואנו בטוחים שאלו יבואו לקראתכם להענקת התוצאות המקסימליות.

  • האם כל מכון אסתטי מבצע הסרת איפור?

אלו דברים שבהחלט יש לבדוק פרטנית. לא כל מכון המבצע טיפולים אסתטיים מבצע גם הסרת איפור קבוע בלייזר אך רובם כן מתמחים בכך. וודאו את הסמכת אנשי המקצוע כמובן, ואת חוות הדעת של המטופלים האחרים על טיפולים אלו.

אם נהנת לקרוא, נשמח שתשתף את המידע:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נושאי המאמר
ליצירת קשר:
מאמרים קשורים:

הצהרת נגישות

אתר hasara מחויב להתאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם להוראות תקנה 35. האתר עומד בדרישות הוראות תקנה 35, התקן הישראלי תי 5568 המבוסס על מסמך

קרא עוד »