הסרת פיגמנטציה בלייזר – חדשנות אסתטית במיטבה

ככל שמדובר בתחום של הסרת פיגמנטציה בלייזר חשוב לדעת שהטכנולוגיה חדשנית, איכותית ומקלה עלינו בצורה משמעותית את איכות החיים. כי אם אתם סובלים מפיגמנטציה אתם לבטח חשבתם שמדובר ב'חתונה' לכל החיים עם הסיטואציה הלא נעימה שאתם חווים. אך החלום שלכם עומד להתגשם, בזכות החדשנות הטכנולוגית כיום אפשר לבצע הסרה של כתמי הפיגמנטציה ולחזור לשגרה במהירות.

הסרת פיגמנטציה בלייזר – זאת זכותכם להרגיש טוב עם עצמכם

אנחנו יודעים, כבר ניסיתם הכל. מרחתם משחות, עשיתם פילינג, ניגשתם לקוסמטיקאיות שונות. אפילו ניסיתם תזונה טבעית. ועדיין התעוררתם בבוקר עם אותם כתמי פיגמנטציה בכל פעם מחדש, והתאכזבתם.

זה בסדר שאתם לא אוהבים את כתמי הפיגמנטציה. ואתם יפים, מבפנים, ומבחוץ. אך מותר לכם כמובן שלא לאהוב משהו שמפריע לכם. כי כמו שאתם הולכים לפסיכולוג או פסיכיאטר כשמשהו בנפש מפריע, אפשר ללכת גם לרופא אסתטיקה או לצוות אסתטי לטפל בסיטואציה חיצונית שמפריעה לכם.

חשוב לנו שתדעו, הסרת פיגמנטציה בפנים באמצעים חדשניים כמו לייזר יכולה להקל עליכם, ולא תצטרכו להתחבא יותר. הסרת פיגמנטציה בלייזר תעלה לכם את הביטחון העצמי ואתם תרגישו הנאה מרובה כשאתם תסתכלו במראה.

כל שעליכם לעשות הוא לבחור את מיטב המומחים, הידיים הטובות ביותר שיביאו לכך שאותו טיפול פיגמנטציה בפנים שאתם מבצעים יהיה האיכותי ביותר, ובעל התוצאות המרשימות ביותר.

הטיפולים האסתטיים כיום מאפשרים פתרונות אסתטיים לכל חלק וחלק בגוף, ובטח לבטח לחלקים בהם הפיגמנטציה חשופה. חלומות אסתטיים בעידן הנוכחי מתגשמים החל מטיפולי הסרת קעקועים ועד לטיפולי הסרת פיגמנטציה בלייזר. החיים החדשים שלכם נמצאים במרחק של החלטה אחת.

הסרת פיגמנטציה בלייזר

הסרת פיגמנטציה בלייזר – יש על מי לסמוך

הסרת פיגמנטציה בלייזר מאפשרת את הפחתת הכתמים עד להעלמתם באופן מלא. כמובן שתוצאות שתראו על אחרים, אלו לאו דווקא תוצאות שתראו על עצמכם היות ובכל זאת מדובר בהליך מאד אינדיבידואלי. יחד עם זאת, פגישת ייעוץ איכותית ומקדימה עם הצוות הרפואי שבחרתם, או הרופאים שבחרתם, יעניקו לכם את מגוון התשובות לכל השאלות שעולות לכם בראש.

כתמי פיגמנטציה עלולים להופיע בשל מזג האוויר במדינה החמה שלנו, בשל נזקי הזמן, או פשוט כי הם שם. הם גורמים לעור להיראות מבוגר יותר, ומשפיעים מאד על הביטחון העצמי שלכם. וזה ברור גם למה. אין שום סיבה שתמנעו מעצמכם את ההנאה המגיעה לכם בחיים, וחלק מההנאה הזאת זה לאהוב את מה שאתם רואים במראה.

הסרת פיגמנטציה בפנים באמצעים מתקדמים תפיג לכם את הכתמים, ויחד עמם, תסיר גם את הדימוי העצמי הנמוך. זה הבוסט שאתם באמת צריכים בחיים.

על הטיפול, והתוצאות

טיפול בפיגמנטציה בפנים לא מונע את התהליך הטבעי של הזדקנות העור. אל לכם להתבלבל בין טיפול זה, לבין טיפולי אנטיאייג'ינג. אך הוא כן מעניק תוצאות בטווח זמן קצר, עד למיידי אפילו והעור משתפר ונראה נהדר יותר מיום ליום עם הטיפוח הנכון.

כמובן ששוב, כל אדם והתוצאות שנראות אחרת על פניו. אך לא מעט מטופלים מעידים על כך ששנה אחרי הטיפול, עדיין העור נראה טוב יותר בכל יום. על הטיפול אפשר לחזור אחת לכמה זמן בהמלצת הצוות המטפל, וכמובן לאחר האבחון המתאים ברמה המקצועית בתום הטיפולים.

לאחר שמסיימים את הטיפול אתם עלולים לראות מעט אדמומיות, נפיחות ואף להרגיש תחושת עקצוץ לכמה ימים. אלו תופעות הקיימות כמו בכל תהליך אסתטי, והן כמובן משתנות ממטופלת למטופל, וממטופל, למטופלת. אלו תופעות לוואי שאינן קשות, והן מתפוגגות לבד תוך זמן קצר.

כשאתם בוחרים את הצוות המקצועי שיטפל בכם, חשוב לבחור את הידיים הטובות הללו בקפידה. אחרי הכל אתם מפקידים בידיים אלו את הביטחון העצמי שלכם, הנפשי, הפיזי, ובכלל את היקר לכם מכל. את עצמכם.

שאלו את כל השאלות הנכונות, פעלו על סמך תחושת בטן, כימיה, ובקשו המלצות, ביקורות וחוות דעת. בקשו לשוחח ללא היסוס עם לקוחות קודמים, ולקוחות הווה. ובדקו מקצועיות, שירותיות, הכלה סבלנות וסובלנות. נכון שאתם לא עומדים להתחתן עם הצוות הרפואי, אך אתם כן הולכים לעבור עמם כמה וכמה טיפולים, וכדאי שתוכלו להסתדר איתם וליהנות ממהלך הטיפול.

אין סיבה שטיפול זה יהיה פחות ממושלם. גם ברמת החוויה המנטלית, וגם מבחינת התוצאות הסופיות כמובן. עליכם לדעת שאתם במקום הנכון והמתאים לכם, מטופלים תחת הידיים הטובות ביותר, ובעלי התוצאות המקסימליות ולשביעות רצונכם.

הסרת פיגמנטציה בלייזר – שאלות ותשובות

  • האם תהליך ההחלמה קשה?

תקופת ההחלמה לאחר טיפול של הסרת פיגמנטציה בלייזר אינו קשה. הכתמים עלולים להיראות כהים, בהירים דהויים ויכולים גם לא להראות שינוי מיד לאחר הטיפול עצמו. תהליך ההחלמה ועיבוד הפיגמנט לוקחים לערך עד לחודש וחצי.

  • לכמה זמן התוצאות מחזיקות מעמד?

תוצאות הסרת פיגמנטציה בלייזר מחזיקות מעמד בין שלוש לחמש שנים מרגע סיום הטיפול. וישנם מקרים שאפילו לטווח ארוך יותר ממספר השנים הללו. כאמור, העניין מאד אינדיבידואלי.

אם נהנת לקרוא, נשמח שתשתף את המידע:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נושאי המאמר
ליצירת קשר:
מאמרים קשורים:

הצהרת נגישות

אתר hasara מחויב להתאמות נגישות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם להוראות תקנה 35. האתר עומד בדרישות הוראות תקנה 35, התקן הישראלי תי 5568 המבוסס על מסמך

קרא עוד »